27 Şubat 2015 Cuma

Kuzenim Ayris tecavüzüm

Merhaba, size bu yazımda Kuzenim Ayris ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Mustafa 28 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Unutamadığım bu anal seks yaklaşık 5 yıl evvel yaşandı. Yıllarca Kuzenim Ayris ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Şahlanan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya giderek Kuzenim Ayris hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kuzenim Ayris fena azdırmıştı. Zorla çok seksi memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kuzenim Ayris her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde sarı ateşli çooook sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kuzenim Ayris ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kuzenim Ayris ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek sarı tangasıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Memelerini öptükçe biraz sakinlemişti. Amını yalıyordum. Sikimi diline uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder