27 Şubat 2015 Cuma

TeyzemSerra ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi TeyzemSerra ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Alp 15 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Unutamadığım bu seks hikayesi yanılmıyorsam 4 sene önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri TeyzemSerra ile seks yapmayı istiyordum. Devasa götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama giderek TeyzemSerra hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

TeyzemSerra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. TeyzemSerra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına gittim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. TeyzemSerra ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. TeyzemSerra ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda bir tek pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Amını okşuyordum. Sikimi ağzına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder