25 Şubat 2015 Çarşamba

Amcamın Kızı Ahu ile sikişimiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Amcamın Kızı Ahu ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Mehmet 20 yaşında seks dolu ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığım anal seks yaklaşık 7 yıl kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Amcamın Kızı Ahu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp Amcamın Kızı Ahu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Amcamın Kızı Ahu çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Amcamın Kızı Ahu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üzerinde sarı içini gösteren çooook azdırıcı bir yelek vardı. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Amcamın Kızı Ahu ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Amcamın Kızı Ahu ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Mehmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken çok seksi gözüküyordu. Amını yaladıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi diline verdim. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder