28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Teyzemin Kızı Cansu ile sikiş

Merhaba, size bu yazımda Türbanlı Teyzemin Kızı Cansu ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Alp 30 yaşında çok seksi ve çok abaza biriyim. Bu seks tam olarak 3 sene kadar önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Türbanlı Teyzemin Kızı Cansu ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Salıydı. Yine azdırıcı eteğiyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Cansu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks arzusuyla doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzemin Kızı Cansu niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel amına koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Cansu her halükarda benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üzerinde sarı seksi çooook azdırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Cansu ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzemin Kızı Cansu ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Alp etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seksi şekildeydi. Memelerini yaladıkça biraz sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Sikimi boğazına verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder