26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Baldızım Candan ile sikiş

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Baldızım Candan ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Alparslan 22 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım seks hikayesi tam olarak 4 sene kadar önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Baldızım Candan ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine seksi eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya gidip Türbanlı Baldızım Candan hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Baldızım Candan niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Baldızım Candan her şekilde benim olacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde yeşil içini gösteren fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Candan ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Baldızım Candan ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Alparslan sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil