28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Öğretmenim Banu tecavüz hikayesi

Merhaba, size bu yazımda Türbanlı Öğretmenim Banu ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Ahmet 20 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız göt sikişi yanılmıyorsam 2 yıl önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Öğretmenim Banu ile beraber olmayı arzuluyordum. Harika bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete giderek Türbanlı Öğretmenim Banu hayaliyle çavuşu devirdim. Göt arzusuyla doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Öğretmenim Banu niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Öğretmenim Banu her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Öğretmenim Banu ile gülerek tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Öğretmenim Banu ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda sadece pembe tangasıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda tam seks dolu gözüküyordu. Boynunu okşadıkça bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder