24 Şubat 2015 Salı

Türbanlı Ablam Ferda ile uzun sex

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Ablam Ferda ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Ahmet 15 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım göt sikişi yanılmıyorsam 5 yıl kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Ablam Ferda ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Yine seksi sütyeniyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete varıp Türbanlı Ablam Ferda hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Ablam Ferda fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Ablam Ferda her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde sarı ateşli çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Ferda ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Ablam Ferda ve götü artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Altımda çok seks dolu gözüküyordu. Memelerini okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder