26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Ablam Zehra nasıl siktim

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Ablam Zehra ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Hasan Hüseyin 15 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu seks hikayesi yaklaşık 3 yıl evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Ablam Zehra ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Yine seksi eteğiyle evde geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Büyüyen ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Ablam Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Ablam Zehra fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Ablam Zehra her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üzerinde kırmızı ateşli çok güzel bir hırka vardı. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Zehra ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Ablam Zehra ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda aşırı seksi gözüküyordu. Boynunu okşadıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi ağzına uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder