27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Yeğenim Sıla tecavüz hikayesi

Selam gençler, size bugün Türbanlı Yeğenim Sıla ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Adım Ahmet 16 yaşında çok seksi ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu seks hikayesi yaklaşık 4 yıl evvel yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Yeğenim Sıla ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Çarşambaydı. Yine içini gösteren eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Ayaklanan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Yeğenim Sıla hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Yeğenim Sıla çok kötü etmişti beni. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Sıla ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üzerinde sarı seksi çok azdırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Yeğenim Sıla ile şaka yollu güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Yeğenim Sıla ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda bir tek pembe kilotuyla duruyordu. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Altımda çok sikilmelik bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe biraz rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorla ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder