24 Şubat 2015 Salı

Türbanlı Teyzem Zeynep götten sikişim

Selam gençler, size bugün Türbanlı Teyzem Zeynep ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Mehmet 16 yaşında çok seksi ve sapık biriyim. Yaşadığımız seks tam olarak 3 yıl evvel oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Teyzem Zeynep ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya giderek Türbanlı Teyzem Zeynep hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzem Zeynep çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzem Zeynep her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde kırmızı ateşli çok azdırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzem Zeynep ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzem Zeynep ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Mehmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seksi şekildeydi. Memelerini öptükçe biraz sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder