27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Yeğenim Nazlı tecavüzüm

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Yeğenim Nazlı ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Zeki 28 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu erotik hikaye yanılmıyorsam 6 sene önce oldu. Hep Türbanlı Yeğenim Nazlı ile beraber olmayı arzuluyordum. Çok seksi götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Şahlanan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Yeğenim Nazlı hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Yeğenim Nazlı niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi götüne sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Nazlı ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook azdırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Yeğenim Nazlı ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Nazlı ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Zeki sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini soyduğumda yalnızca pembe tangasıyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seks dolu gözüküyordu. Boynunu yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı diline verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder