27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ile seks hikayemiz

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Anıl 16 yaşında çok sikici ve çok abaza bir kişiyim. Bu unutulmaz sikiş yanılmıyorsam 3 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Yine azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen ufaklığı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime hayaliyle 31 çektim. Göt düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime fena azdırmıştı. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime her şekilde sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üzerinde yeşil seksi fazla azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece sarı kilotuyla duruyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Debelenirken tam seksi gözüküyordu. Boynunu öptükçe bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder