25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Yeğenim Zehra ile uzun sex

Hepinize merhaba, size şimdi Türbanlı Yeğenim Zehra ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Faruk 16 yaşında çok seksi ve sapık biriyim. Bu seks hikayesi yaklaşık 3 yıl evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Yeğenim Zehra ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi bacakları ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Yine içini gösteren eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca odama gidip Türbanlı Yeğenim Zehra hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Yeğenim Zehra çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Yeğenim Zehra her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üzerinde sarı içini gösteren çok azdırıcı bir hırka giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Yeğenim Zehra ile şaka yollu güreşmeye karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Yeğenim Zehra ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek kırmızı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi diline götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder