25 Şubat 2015 Çarşamba

Kuzenim Nevra götten sikişim

Selam gençler, size bu yazımda Kuzenim Nevra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Ahmet 28 yaşında kaslı ve çok abaza bir kişiyim. Unutamadığım bu sikiş yanılmıyorsam 6 sene kadar önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kuzenim Nevra ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Harekete geçen ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Kuzenim Nevra hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kuzenim Nevra çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Kuzenim Nevra her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde yeşil ateşli fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Kuzenim Nevra ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Kuzenim Nevra ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Ahmet etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder