26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Ablam Esma tecavüz hikayesi

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Ablam Esma ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Alp 15 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Yaşadığım seks hikayesi yanılmıyorsam 7 yıl evvel gerçekleşti. Yıllarca Türbanlı Ablam Esma ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Ablam Esma hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Ablam Esma fena azdırmıştı. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Ablam Esma ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Ablam Esma ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Ablam Esma ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alp etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Altımda çok seksi bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder