27 Şubat 2015 Cuma

Kankam Nevra tecavüz hikayesi

Merhaba, size bugün Kankam Nevra ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Ben Anıl 20 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Anlatacağım anal seks yanılmıyorsam 6 sene evvel yaşandı. Uzun zamandır Kankam Nevra ile beraber olmayı düşlüyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Şahlanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Kankam Nevra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kankam Nevra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Kankam Nevra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde sarı içini gösteren fazla güzel bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika olmamıştı bile. Kankam Nevra ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Kankam Nevra ve götü artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda sadece sarı tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken tam seksi gözüküyordu. Memelerini yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder