25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Amcamın Kızı Cansu tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, sizlere bugün Türbanlı Amcamın Kızı Cansu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Zeki 22 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Unutamadığım bu seks hikayesi yanılmıyorsam 4 yıl önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Amcamın Kızı Cansu ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Perşembeydi. Yine seksi elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Türbanlı Amcamın Kızı Cansu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Amcamın Kızı Cansu çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Cansu her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üstünde sarı seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Amcamın Kızı Cansu ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Cansu ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek pembe tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi ağzına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder