28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Yeğenim Defne ile uzun sex

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Yeğenim Defne ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Abdullah 19 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Bu unutulmaz anal seks tam olarak 4 yıl evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Yeğenim Defne ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Büyüyen ufaklığı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Yeğenim Defne hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Yeğenim Defne niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Yeğenim Defne her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya yanına gittim. Üstünde kırmızı ateşli çok güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Yeğenim Defne ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Defne ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder