25 Şubat 2015 Çarşamba

Teyzemin Kızı Ayris ile ateşli hikaye

Merhaba, sizlere bugün Teyzemin Kızı Ayris ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 16 yaşında kaslı ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım sikiş yaklaşık 4 yıl önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Teyzemin Kızı Ayris ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Teyzemin Kızı Ayris hayaliyle 31 çektim. Sikiş düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Teyzemin Kızı Ayris fena azdırmıştı. Cebren mükemmel götüne sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Ayris ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Ayris ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Ayris ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder