25 Şubat 2015 Çarşamba

Teyzemin Kızı Esma ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Teyzemin Kızı Esma ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Zeki 30 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım erotik hikaye yanılmıyorsam 3 yıl önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Teyzemin Kızı Esma ile seks yapmayı arzuluyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Yine seksi eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Şahlanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya giderek Teyzemin Kızı Esma hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Esma fena azdırmıştı. Zorla mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Teyzemin Kızı Esma her şekilde benim olacaktı. Salona yanına gittim. Üstünde sarı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Teyzemin Kızı Esma ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Esma ve amı benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Zeki etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda bir tek pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken çok seksi şekildeydi. Amını öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorla ağzına verdim. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder