27 Şubat 2015 Cuma

Teyzemin Kızı Serra ile uzun sex

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Teyzemin Kızı Serra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Alp 27 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir erkeğim. Anlatacağım seks hikayesi yanılmıyorsam 2 sene önce oldu. Uzun zamandır Teyzemin Kızı Serra ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zamanki gibi seksi eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete gidip Teyzemin Kızı Serra hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Teyzemin Kızı Serra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Teyzemin Kızı Serra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üzerinde sarı ateşli fazla azdırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Serra ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Teyzemin Kızı Serra ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda bir tek pembe tangasıyla duruyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken tam seksi gözüküyordu. Memelerini okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi ağzına uzattım. Zorla ağzına verdim. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder