27 Şubat 2015 Cuma

Teyzemin Kızı Defne ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, size bugün Teyzemin Kızı Defne ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Anıl 25 yaşında seks dolu ve çok abaza bir kişiyim. Bu olay seks yanılmıyorsam 2 sene evvel yaşandı. Hep Teyzemin Kızı Defne ile seks yapmayı arzuluyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Teyzemin Kızı Defne hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Teyzemin Kızı Defne fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Teyzemin Kızı Defne her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üzerinde sarı seksi fazla azdırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Defne ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Defne ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Anıl etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca pembe tangasıyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi ağzına verdim. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder