26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Baldızım Begüm götten sikişim

Selam gençler, size bugün Türbanlı Baldızım Begüm ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Mustafa 22 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir erkeğim. Bu olay seks yanılmıyorsam 7 sene evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Baldızım Begüm ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya gidip Türbanlı Baldızım Begüm hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Baldızım Begüm çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Baldızım Begüm ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde sarı seksi çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Begüm ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Baldızım Begüm ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil
  2. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil