27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Baldızım Ela ile sikişimiz

Merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Baldızım Ela ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Adım Abdullah 28 yaşında seks dolu ve sapık bir kişiyim. Yaşadığım seks hikayesi tam olarak 3 sene önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Baldızım Ela ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Yine azdırıcı elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete varıp Türbanlı Baldızım Ela hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Ela niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Baldızım Ela her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren fazla güzel bir yelek giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Ela ile gülerek güreşmeye başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Baldızım Ela ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Abdullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder