26 Şubat 2015 Perşembe

Yeğenim Esra ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, size bu yazımda Yeğenim Esra ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 29 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Unutamadığım bu erotik hikaye yaklaşık 2 yıl önce oldu. Uzun zamandır Yeğenim Esra ile beraber olmayı arzuluyordum. Devasa götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya giderek Yeğenim Esra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Yeğenim Esra çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Yeğenim Esra ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üzerinde yeşil içini gösteren çok sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Esra ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Yeğenim Esra ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda sadece sarı tangasıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Altımda tam seksi bir biçimdeydi. Amını okşadıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder