26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Ablam Fatma ile sikiş

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Ablam Fatma ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Mustafa 25 yaşında çok sikici ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım göt sikişi yaklaşık 7 yıl kadar önce gerçekleşti. Yıllarca Türbanlı Ablam Fatma ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Yine seksi eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama varıp Türbanlı Ablam Fatma hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Ablam Fatma çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Ablam Fatma her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde sarı içini gösteren çok sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Fatma ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Ablam Fatma ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda bir tek pembe tangasıyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken çok sikilmelik gözüküyordu. Boynunu okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder