25 Şubat 2015 Çarşamba

Baldızım Serra ile uzun sex

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Baldızım Serra ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Ben Zeki 22 yaşında çok sikici ve sapık bir erkeğim. Unutamadığım bu anal seks tam olarak 3 sene evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Baldızım Serra ile beraber olmayı istiyordum. Çok seksi kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi azdırıcı elbisesiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Ayaklanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak odama varıp Baldızım Serra hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Baldızım Serra fena azdırmıştı. Zorla harika amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Baldızım Serra ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı seksi fazla azdırıcı bir yelek giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Baldızım Serra ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Baldızım Serra ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder