28 Şubat 2015 Cumartesi

Yeğenim Ada ile sikiş

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Yeğenim Ada ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Mustafa 27 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Bu erotik hikaye tam olarak 7 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Yeğenim Ada ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa kalçası ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zamanki gibi seksi eteğiyle içerde geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama gidip Yeğenim Ada hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Ada fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Yeğenim Ada ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına geçtim. Üzerinde kırmızı seksi çooook güzel bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Ada ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Yeğenim Ada ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Altımda çok seks dolu gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorla ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder