27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Kuzenim Ayşe ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Kuzenim Ayşe ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Ben Alp 28 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir kişiyim. Unutamadığım bu erotik hikaye yaklaşık 6 sene önce oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Kuzenim Ayşe ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Pazartesiydi. Yine seksi eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya varıp Türbanlı Kuzenim Ayşe hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kuzenim Ayşe fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kuzenim Ayşe ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde sarı seksi çok sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Kuzenim Ayşe ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kuzenim Ayşe ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alp etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam sikilmelik gözüküyordu. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorla ağzına verdim. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder