26 Şubat 2015 Perşembe

TeyzemBegüm tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi TeyzemBegüm ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Feyzullah 19 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Unutamadığım bu erotik hikaye tam olarak 5 sene kadar önce oldu. Uzun zamandır TeyzemBegüm ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Mükemmel götü ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya giderek TeyzemBegüm hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

TeyzemBegüm çok kötü etmişti beni. İstemese de harika götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. TeyzemBegüm her şekilde sikimi tadacaktı. Salona yakınına gittim. Üzerinde kırmızı seksi çok sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yanına doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. TeyzemBegüm ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. TeyzemBegüm ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca sarı tangasıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seks dolu bir biçimdeydi. Amını yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder