28 Şubat 2015 Cumartesi

Teyzemin Kızı Ayris nasıl siktim

Merhaba, size bu yazımda Teyzemin Kızı Ayris ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Abdullah 29 yaşında kaslı ve sapık bir erkeğim. Bu olay göt sikişi tam olarak 6 sene evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Teyzemin Kızı Ayris ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine azdırıcı elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Teyzemin Kızı Ayris hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Teyzemin Kızı Ayris çok kötü etmişti beni. Cebren harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Ayris her halükarda benim olacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde sarı içini gösteren fazla azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Ayris ile gülerek güreşmeye başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Ayris ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek pembe kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Boynunu yaladıkça biraz rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı diline verdim. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder