25 Şubat 2015 Çarşamba

Kankam Nevra tecavüzüm

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Kankam Nevra ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Faruk 25 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Anlatacağım anal seks yaklaşık 7 yıl evvel gerçekleşti. Hep Kankam Nevra ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Kankam Nevra hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Kankam Nevra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Kankam Nevra her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde yeşil seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Kankam Nevra ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kankam Nevra ve götü artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Faruk yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam seks dolu şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder