27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Amcamın Kızı Asuman tecavüzüm

Merhaba, size bugün Türbanlı Amcamın Kızı Asuman ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Feyzullah 28 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Unutamadığım bu seks hikayesi yanılmıyorsam 6 yıl kadar önce yaşandı. Hep Türbanlı Amcamın Kızı Asuman ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika kalçası ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Türbanlı Amcamın Kızı Asuman hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Amcamın Kızı Asuman fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Asuman her halükarda benim olacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde sarı seksi çok azdırıcı bir yelek vardı. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Amcamın Kızı Asuman ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Asuman ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok sikilmelik bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı boğazına uzattım. Zorla yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder