25 Şubat 2015 Çarşamba

Yeğenim Emine nasıl siktim

Selam gençler, size bugün Yeğenim Emine ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Faruk 19 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir kişiyim. Bu olay göt sikişi tam olarak 4 sene evvel oldu. Yıllarca Yeğenim Emine ile beraber olmayı düşlüyordum. Çok seksi memeleri ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama gidip Yeğenim Emine hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Emine fena azdırmıştı. Zorla harika götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Yeğenim Emine ne olursa olsun benim olacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Yeğenim Emine ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Yeğenim Emine ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda sadece pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Debelenirken çok sikilmelik gözüküyordu. Boynunu yaladıkça az da olsa rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Sikimi diline götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder