26 Şubat 2015 Perşembe

Kuzenim Ayris ile sikiş

Selam gençler, sizlere bugün Kuzenim Ayris ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Abdullah 24 yaşında çok sikici ve sapık bir erkeğim. Yaşadığımız seks hikayesi yanılmıyorsam 7 sene evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Kuzenim Ayris ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi memeleri ile beni azdırıyordu. Günlerden Cumaydı. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle evde geziniyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Büyüyen yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete varıp Kuzenim Ayris hayaliyle 31 çektim. Göt düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kuzenim Ayris fena azdırmıştı. Zorla harika amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kuzenim Ayris her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde yeşil ateşli çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Kuzenim Ayris ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kuzenim Ayris ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda sadece sarı tangasıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Altımda aşırı sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi diline götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder