25 Şubat 2015 Çarşamba

Teyzemin Kızı Nevra ile sikişimiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Teyzemin Kızı Nevra ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Ahmet 18 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Anlatacağım erotik hikaye tam olarak 2 yıl kadar önce oldu. Uzun zamandır Teyzemin Kızı Nevra ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel kalçası ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete varıp Teyzemin Kızı Nevra hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Teyzemin Kızı Nevra çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Nevra her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde kırmızı seksi fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Nevra ile şaka yollu güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Nevra ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Altımda aşırı seks dolu şekildeydi. Boynunu okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder