28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Kuzenim Asya tecavüzüm

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Kuzenim Asya ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Abdullah 28 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığımız seks hikayesi tam olarak 5 sene evvel oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kuzenim Asya ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Yine seksi eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete gidip Türbanlı Kuzenim Asya hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kuzenim Asya niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Kuzenim Asya ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üstünde sarı seksi fazla güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kuzenim Asya ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kuzenim Asya ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda yalnızca sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye başlamıştım. Altımda tam sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı diline götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder