25 Şubat 2015 Çarşamba

Baldızım Ceyda ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, sizlere bugün Baldızım Ceyda ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Feyzullah 29 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Unutamadığım bu seks hikayesi yanılmıyorsam 2 yıl evvel oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Baldızım Ceyda ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Yine azdırıcı elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca odama giderek Baldızım Ceyda hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Baldızım Ceyda fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Baldızım Ceyda her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren fazla azdırıcı bir yelek vardı. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Baldızım Ceyda ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Baldızım Ceyda ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam sikilmelik şekildeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Amını okşuyordum. Yarağımı boğazına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder