28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Yeğenim Nevra tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere bugün Türbanlı Yeğenim Nevra ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Ahmet 26 yaşında kaslı ve sapık bir erkeğim. Bu seks hikayesi yanılmıyorsam 6 sene evvel oldu. Uzun zamandır Türbanlı Yeğenim Nevra ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Günlerden Pazardı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle evde dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Türbanlı Yeğenim Nevra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Yeğenim Nevra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Nevra ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde yeşil içini gösteren fazla azdırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Yeğenim Nevra ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Nevra ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda tam seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder