26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime götten sikişim

Selam gençler, sizlere bugün Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Mustafa 24 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Unutamadığım bu sikiş tam olarak 6 yıl önce oldu. Hep Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle odamda geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime fena azdırmıştı. Cebren harika götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına gittim. Üstünde yeşil içini gösteren çok güzel bir blüz giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Fadime ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Mustafa etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil