28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Kuzenim Banu ile sikiş

Hepinize merhaba, size şimdi Türbanlı Kuzenim Banu ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Feyzullah 17 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Anlatacağım seks hikayesi tam olarak 7 sene önce yaşandı. Hep Türbanlı Kuzenim Banu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle evde geziniyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama giderek Türbanlı Kuzenim Banu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kuzenim Banu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kuzenim Banu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Kuzenim Banu ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra yavaşça üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kuzenim Banu ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda sadece sarı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam seksi gözüküyordu. Memelerini okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder