28 Şubat 2015 Cumartesi

Öğretmenim Cansu nasıl siktim

Hepinize merhaba, sizlere bugün Öğretmenim Cansu ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Feyzullah 19 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Unutamadığım bu seks tam olarak 4 sene önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Öğretmenim Cansu ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel memeleri ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Yine içini gösteren eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Öğretmenim Cansu hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Öğretmenim Cansu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Öğretmenim Cansu ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yanına geçtim. Üzerinde kırmızı seksi çooook sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Öğretmenim Cansu ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Öğretmenim Cansu ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece pembe kilotuyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok seksi gözüküyordu. Boynunu öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı boğazına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder