26 Şubat 2015 Perşembe

TeyzemBanu ile sikişimiz

Merhaba, sizlere bu yazımda TeyzemBanu ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Abdullah 25 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Bu seks hikayesi tam olarak 2 yıl evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren TeyzemBanu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya gidip TeyzemBanu hayaliyle çavuşu devirdim. Am arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

TeyzemBanu çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi götüne sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. TeyzemBanu her halükarda benim olacaktı. Salona yakınına geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çooook azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. TeyzemBanu ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. TeyzemBanu ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam sikilmelik bir biçimdeydi. Amını yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Amını okşuyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder