25 Şubat 2015 Çarşamba

Teyzemin Kızı Sevilay tecavüz hikayesi

Selam gençler, size bugün Teyzemin Kızı Sevilay ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Abdullah 16 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığımız seks yanılmıyorsam 3 yıl kadar önce yaşandı. Uzun zamandır Teyzemin Kızı Sevilay ile seks yapmayı istiyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya giderek Teyzemin Kızı Sevilay hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Teyzemin Kızı Sevilay fena azdırmıştı. Zorla harika memelerine koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Teyzemin Kızı Sevilay her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı seksi çok azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Sevilay ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Sevilay ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Debelenirken çok seks dolu şekildeydi. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder