28 Şubat 2015 Cumartesi

Yeğenim Banu nasıl siktim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Yeğenim Banu ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Adım Alp 28 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığımız göt sikişi yanılmıyorsam 3 sene evvel oldu. Uzun zamandır Yeğenim Banu ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Devasa memeleri ile beni delirtiyordu. Günlerden Perşembeydi. Yine azdırıcı elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Yeğenim Banu hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Banu fena azdırmıştı. Zorla mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Yeğenim Banu her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde yeşil ateşli fazla sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Yeğenim Banu ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Yeğenim Banu ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alp yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder