28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Yeğenim Emine ile seks hikayemiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Yeğenim Emine ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Feyzullah 24 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Yaşadığım anal seks tam olarak 4 sene önce yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Yeğenim Emine ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Yeğenim Emine hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Yeğenim Emine niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Yeğenim Emine her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde sarı içini gösteren çok güzel bir blüz vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Yeğenim Emine ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Yeğenim Emine ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda bir tek sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seksi şekildeydi. Boynunu öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder