26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Amcamın Kızı Melisa ile çok özel

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Amcamın Kızı Melisa ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Faruk 28 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Unutamadığım bu erotik hikaye tam olarak 7 sene önce oldu. Yıllarca Türbanlı Amcamın Kızı Melisa ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle odamda geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Amcamın Kızı Melisa hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Amcamın Kızı Melisa niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Melisa ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üstünde yeşil seksi çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Amcamın Kızı Melisa ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Melisa ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seks dolu gözüküyordu. Amını yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Sikimi diline uzattım. Zorla yalatıyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder