28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Amcamın Kızı Betül ile uzun sex

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Amcamın Kızı Betül ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Alparslan 29 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu sikiş yaklaşık 3 sene önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Amcamın Kızı Betül ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Büyüyen yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca odama giderek Türbanlı Amcamın Kızı Betül hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Amcamın Kızı Betül çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Betül her halükarda benim olacaktı. Salona yanına vardım. Üstünde kırmızı ateşli çooook güzel bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Amcamın Kızı Betül ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Betül ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan yapma diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Amını okşuyordum. Sikimi diline götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder