26 Şubat 2015 Perşembe

Ablam Cansu ile uzun sex

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Ablam Cansu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Ahmet 18 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Bu unutulmaz seks tam olarak 2 sene önce gerçekleşti. Hep Ablam Cansu ile seks yapmayı düşlüyordum. Mükemmel götü ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumaydı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete giderek Ablam Cansu hayaliyle çavuşu devirdim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Ablam Cansu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Ablam Cansu her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde sarı seksi fazla sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Ablam Cansu ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Ablam Cansu ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet etme diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek pembe kilotuyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam sikilmelik gözüküyordu. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi ağzına verdim. Zorla yalatıyordum. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder