27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Baldızım Defne ile çok özel

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Baldızım Defne ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Hasan Hüseyin 16 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu olay anal seks tam olarak 4 yıl evvel oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Baldızım Defne ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Harekete geçen sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Baldızım Defne hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Defne çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Baldızım Defne her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına gittim. Üzerinde yeşil seksi fazla güzel bir yelek giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Baldızım Defne ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Baldızım Defne ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda sadece pembe tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seks dolu gözüküyordu. Amını yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder